Nu så

Det tog några dagar men nu är jag här. Nu ska jag försöka komma igång och skriva, iaf bättre än va jag har gjort hittils :)

Det började kännas riktigt bra med träning och sådant nu, börjat komma igång igen och inte lika mycket onyttigheter längre. Nä men vad händer då? Joo man går självklart och blir sjuk. Har lyckats åkt på lungvägsinfektion :/
Så nu har de inte blivit någon promenad på flera dagar, och jag har inte lyckats komma ner till gymmet än. Men jag har iaf förlängt mitt kort nu, så måste ner direkt jag blir frisk igen :)
Jag har även börjat skriva mat/tränings dagbok igen, den funkar faktiskt. man har sådan jäkla bra koll då. Nä nu är de full fart, jag ska ner de där extra kilona. Jag är på väg för jag har lyckats tappa nästa 1kg nu :P

Nä nu ska jag glo på film, ska försöka skriva igen imorgon :)

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Det gick inte så bra å komma igång med skrivandet va?? ;) haha hur verkar det vara på skolan då?? känns det bra? miss u!!! älska

2008-09-01 @ 19:56:00
URL: http://catrinwarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: