8 veckor

Igår blev min lilla prinsessa 8 veckor 😳🙈 det går så fort och hon har snart funnits hos oss i hela 2 månader, det är galet 🙈😍

Jag har lite fundering på om jag ska försöka ta upp bloggandet nu när jag är mammaledig igen ☺️ vad tycker ni? 

Allt rullar på bra med båda barnen ☺️ Lykke är oftast en nöjd liten bebis som inte säger särskilt mycket mer än när hon är hungrig. Och Carsten blir roligare och gulligare med henne, han ska pussa på henne, dansa med henne och hon ska med på allt 😍 
Däremot verkar han ha kommit in i en hemsk tvåårstrots 😩😩 han är hemsk vissa stunder och lyssnar inte för fem öre 😬 Så det gäller att ha tålamod 🙈
(null)

I helgen så är jag själv med barnen, Anders jobbar. Så jag ska snart göra lite lunch till Carsten och sen så tar vi en promenad när det är dags att sova ☺️ Vi går nog hem till mamma och Roger och leker lite i lekparken ☺️  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: