Sliten!!

Jag är så himla slut som människa alltså, min kropp är så sliten efter att ha jobbat hela den här helgen samtidigt som jag varit sjuk. Som ni såg i mitt tidigare inlägg så var det endel jobb, plus lite till då jag blev inkallad tidigare både fredag och lördag till Elgiganten.

Idag tog jag lite sovmorgon och fick ihop drygt 9 timmars sömn iaf, mycket mer än tidigare ihelgen. Sen hade jag tvättstugan så bara att riva ur sängen och ner med tvätten.
Så idag har jag hunnit med tvätt, stan med Frida, handla och städat. Mycket kvar av städningen som jag får ta imorgon och inte hunnit plugga heller.
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, har lite huvudvärk..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: